Bamse, nejtack.

Varje gång jag går in på Lindex suckar jag högt. Flicksidan är fylld med söta små leggings, vackra klänningar och underbara koftor. På pojksidan ekar det tomt. Eller ja, tycker man Bamse och Spider Man är fint på små pojkar så har man kommit rätt. Själv tycker jag det är hemskt, gillar varken tryck eller massa figurer på kläderna. När jag väl har köpt något på Lindex så har det varit från tjejavdelning. Viggan har både rödprickiga leggings (perfekt basplagg!) och haremsbyxor.

Kikade på hemsidan och hittade två byxor som gärna för följa med mig hem... :)

Kommentarer
Postat av: Therese

De byxorna var coola! Jag är lita trött som du på alla fula kläder i butikskedjornas hyllor. Det blir dyrare kläder till Viggo bara därför att de är så dåliga. SV är det sidor på nätet man kan handla ifrån?

2010-04-28 @ 22:04:28
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0