En utflyktsdag.

Idag gick jag upp tidigt. Det hör inte till vanligheterna att få väcka en sovande, varm och gosig liten Viggo, men han vaknade på ett strålande humör så det gick smärtfritt.
Vi blev upphämtade av Viggos Morfar, och tillsammans åkte vi till Nossebro Marknad. Det ligger nån timmes bildfärd utanför Göteborg, och det var i länsta laget tyckte Viggo som satt nervikt i sitt babyskydd.
Väl framme möttes vi av Sveriges största utomhusmarknad och strosade runt där i ett par timmar. Jag hade hoppats på mer faktiskt, det fanns nästan bara strumpor, mirakeltrasor, plastpåsar och Crocks. Jag kom hem med en vacker Morbacka, ett kakfat och halkskydd till duschen. Och en jädra massa bröd.

Saxen i Nossebro. Jag hoppas ni antecknar?

Nu får vi fikabesök!


Kommentarer
Postat av: carolina

men kakfat är ju finfint, jag skulle vilja ha ett med flera våningar :)

2010-04-28 @ 19:59:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Therese

nu är det noterat :) tack för tipsen ska kika in där. Hoppas ni får en fin dag här är det så regnet hänger i luften. kram

2010-04-29 @ 08:35:23
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0