Helgen.

Idag har jag jobbat och det var några lååång timmar vill jag lova. Efter jobbet tog vi oss en tur till Frölunda Torg där Viggan fick sig ett par nya hängslejeans och en vårfin tröja. Ikväll har vi fått besök av Sofia och Peter, trevligt! :)

Har fortfarande ont i ryggen, men tack vare tabletterna jag fick så är jag mycket mer rörlig. Tyvärr glömde jag dem hemma igår morse, så det var bara att åka raka vägen hem efter jobbet för att knapra piller och lägga mig raklång i sängen. :( Hade så gärna velat träffa tjejerna igår, men fler tillfällen kommer, men man bara en kropp... Anna, jag hoppas du fick en jättefin kväll!


Viggan har hittat boken som hjälpte honom till världen... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0