Ulla Ulla Ullared!

Vilken dag!
När jag och Viggo vaknade imorse hade vi inga planer, men efter ett samtal med Emma så bestämde vi oss för en utflykt till allas vårt älskade....Ullared!
Hittade lite smått och gott, bland annat ett fräsigt nitskärp, tights, mössa och några scarfar till Viggan. En finfin löpare i linnetyg till mitt nyoljade köksbord, lite underkläder, en rosa tulpanvas osv.
Ikväll har jag bara legat i soffan, ätit Christoffers goda carbonara och lite godis. Man får ju passa på att njuta av allt gott nu när jag ändå inte kan träna. Nästa vecka är jag tillbaka på gymmet, men först väntar en lång härlig helg med bla. restaurangbesök och mojitos men finaste vänner. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0