All tröst är bra tröst.

Vi tog en tur till Allum i eftermiddag och nu sitter jag här i en sjö av påsar och funderar om det är någon mer än jag som botar sorg med shopping? Tröstshopping och frenetiskt städande brukar vara en räddning. Efter at ha tvättat alla sofföverdragen i förmiddags (japp, det hjälper) så hittade jag iallafall de ultimata dagiskläderna på Lindex under vår shoppingtur, billiga och bra så nu kan Viggo slita och söla bäst han vill. :)


Body 50 kr och byxa 80 kr, som hittat!

Viggo sover i sin säng och nu ska vi duka fram te, lite färska frallor och massa gott pålägg och njuta av kvällen, en bra film och varandra. <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Fina kläder du shoppat! Tack för din söta kommentar! kommer nog bli bra sen när vi får renovera lite och så. Vi ska flytta ungefär 1,8 mil utanför staden, Västerås. Så det blir lite på landet men det är rätt mycket hus runt omkring så helt ödsligt är det inte iaf :-) Kram!

2010-08-16 @ 21:57:37
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja som du säger smakar det så kostar det, vi fick detta till ett bra pris som tur är. Inne i stan är priserna inte alls lika roliga. Men nu måste vi lägga en del pengar på renoveringen men det känns ändå okej. Vart bor ni någonstans? Kram

2010-08-16 @ 22:07:58
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: ulliz

Japp va där en snabbis, köpte lite träningskläder till mig, sedan så hade jag redan idag köpt lite på polarn o pyret. Både bodyn och byxorna har jag med köpt så fina :o) kramis ha de gott

2010-08-16 @ 23:19:32
URL: http://mittalltwinton.blogg.se/
Postat av: Jannie

Shopping är perfekt när man känner sig lite nere!

De kläderna har jag oxå köpt! : )

Har beställt dom,så jag ska hämta dom idag.

Kanonpriser! O framförallt byxorna är ju så tuffa!



Zara säger du! Jag har bara vart där en gång och då tyckte jag bara de hade en massa flick kläder.

Som de flesta andra tyvärr...

Men då ska jag absolut gå dit o titta igen.Tack för tipset!

Så det är första gången Viggo ska till dagis?

Säkert sant som du säger,att det är man själv som kommer o stå där o böla o de är desto gladare!

Ska du återgå till jobb nu då? Eller läser du kanske?

Ha en härlig dag! Kram

2010-08-17 @ 11:12:16
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Therese

Jag kanske måste köpa de byxorna perfekt på dagis ju. Men det är väl inte några problem med honom på dagis antar jag? de har ju så kul där! ang väskan så får det nog bli en senare i alla fall, måste ha den :) ska du börja jobba nu? kram

2010-08-19 @ 18:50:41
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0