En stor dag.

Idag var det första dagen på dagis för min lille prins.  Det är han och två andra killar, födda samma vecka alla tre, som skolas in samtidigt. Viggo kröp lyckligt runt i lekrummen, pratade med fröknarna, klättrade upp och ner för saker och var allmänt nöjd och glad. Det var en lyckad första dag och min magkänsla säger mig att det här kommer gå bra.
Tog en bild på Viggo innan vi gick iväg men glömde kameran i bilen och den orkar jag inte gå och hämta nu, så den får ni se imorgon.

Dags att hoppa ner sängen för att läsa bok innan det är dags att somna. Imorgon får jag ställa klockan, något jag inte gjort på väldigt länge.  Vi ska vara på dagis halv 10 och det är då vi vanligtvis sover som allra bäst. ;)

Kommentarer
Postat av: Jannie

Va roligt o höra att det gick så bra!

Kram

2010-08-18 @ 10:15:21
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: sandra

Skönt att höra att det har gått bra första dagen! Kram

2010-08-18 @ 10:46:38
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0