En tom måndag.

Det känns redan väldigt tomt utan Melwin, men det var skönt att Christoffer stannade hemma från jobbet idag så vi kan får vara ihop en dag som den här.

Någon som inte verkar sörja är Viggo såklart, han är lika glad och tokig som vanligt och tur är väl det! Jag kan verkligen skriva under på att barn ger så mycket kärlek, värme och lycka. Han är vår lilla solstråle som lyser upp i mörkret och mitt i all gråt kan man bara börja skratta åt honom, min lilla clown.
Nyss satt han på köksbordet, stolt över att ha klättrat upp själv. Livsfarlig om ni frågar mig, jätteroligt enligt Christoffer. ;)



Kommentarer
Postat av: Jannie

Söt han är!

Det är samma här,hösten kryper på.Så trist.



Jag började blogga för inte allt för länge sen

och ahar absolut noll koll hur saker o ting fungerar

med ex.designen. Ska dock få hjälp någon dag som tur är.



Förstår om det känns tomt utan Melwin,

men skönt iaf att mannen din kunde vara hemma.

Det är kärlek!; )

Antar att ni inte hittar på sådär jättemycket

idag då kanske?

Ha en bra dag iaf! Kram

2010-08-16 @ 13:14:23
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Erika

cute :)



Ja jag har lite samma "problem" med det där med stilen, ska ha ett "&" med men tror jag hittat ett fint nu, tidigare var de för snirkliga som sagt, blir inget snyggt med för mycket krusidull ;-)

får se om det blir på fredag, min sambo skulle fortsätta tatuera sig där idag men tatueraren hade fått ögoninflammation :/ men inom kort iallfall ska det bli av :-)



ha en fortsatt fin dag!

2010-08-16 @ 14:51:41
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Jannie

Dagis? Va spännande! Men hur känns det o lämna bort honom? Måste kännas jättejobbigt!



Visst är det d! Ser nu att jag skrev body...

Tycker oxå de är superfina!

Allum säger du? Där har vi allt varit någon gång!

Vi bor nere i Kungsbacka.Själva?

Tycker det låter jätteskönt just idag o slappa framför en film.Det slutar ju aldrig o regna!



Du som oxå har en liten kille,

har du några tips på bra barnklädesaffärer?

Jag beställer nästan allt från nätet!

Annars blir det POP,lite Lindex o så har vi Pilutta

här i kba som har mycket fint.



Ha det så skönt i soffan!

Kramar



2010-08-16 @ 14:54:20
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: ulliz

Hejhej, Tack själv härlig blogg du har :o) Söt Viggo är :o)

Hmm Jag gick i Allum för ett tag sedan men kom på efteråt att det måste ju varit ni jag gick förbi??? kramis

2010-08-16 @ 19:38:07
URL: http://mittalltwinton.blogg.se/
Postat av: Therese

Sötnosen då! Vår Viggo är jämt på våra bord i morse satt han på bordet och drack juice, när jag bloggar

ställer han sig på bordet. Lät som ni haft en riktigt mysig måndag. Den var jättefin tatueringen hade gärna haft en själv. kramar

2010-08-16 @ 19:42:02
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0