En underbar vecka.

Nyss hemkommen från Cypern där vi haft en helt underbar och supervarm vecka tillsammans med Fam. Björkman. Anledningen till att jag inte skrev om vår boka resa var för att det skulle bli en överraskning för Sofia som inte visste att vi bokat samma resa som dom. Hon började gråta (av glädje hoppas jag!?) när hon såg oss på flygplatsen så en överraskning blev det allt!
Vi har haft det väldigt varmt, upp mot 46 grader i skuggan och vi har bott i havet, på stranden och i vattenbrynet. Viggo har varit jätteduktigt och verkar inte ha haft ont av värmen alls, mer än att han sovit lite mer bara. Han har badat som en tok och njutit av att gå utan blöja hela dagarna. Denna gången tog vi inte med någon burkmat till honom, utan han har ätit av vår mat och fått välling morgon och kväll och det har funkat utmärkt. Han har börjat ställa sig upp utan att hålla i sig och han kan nu säga "bada" och "tahtah" (tacktack) samt ett mycket tydligt och bestämt nej. ;)
Nu ska jag lägga lilleman, hans dygnsrytm är inte var den en gång varit men det ska vi nog kunna ställa till rätta. :)


Kommentarer
Postat av: Therese

ooh vad härligt! jag vill med åka igen. Vart på Cypern var ni? kram

2010-08-05 @ 13:03:41
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Therese

oki vad var det för bolag ni reste med? Heter det stället något speciellt? Hoppas ni får en fin fredag! kramar

2010-08-05 @ 23:57:15
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Katrin

Åh vad mysigt!! Och vad kul med överaskning till din vän, kan nog lova att det var glädjetårar ;)



Ingen dålig bränna du lyckats få heller, min bara tynar bort i ett regntungt Sverige.. ;)

2010-08-10 @ 10:50:34
URL: http://vardagenvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0