Höstnytt och Viggonytt.

Gick och la mig med feber och ett dunkande huvud igår, och vaknade imorse på samma vis. En olycka kommer sällan ensam och jag känner mig allt annat är pigg och glad just nu. Efter ett besök på Vårdcentralen åkte vi till favoritbutiken i Torslanda för att inhandla lite höstnytt till uteplatsen och köksfönstret samt passade på att ta en fika hos Viggans kompis Thea. Ikväll har jag fixat på utsidan, rensat en massa i rabatterna och städat ut sommaren. Ärlig talat tycker jag det är skönt att hösten är här, var årstid har sin tjusning.

Idag har Viggo börjat gå på allvar, han stegar fram med en gång som påminner om en försupen alkis och har så bråttom att han bara går runt runt runt samtidigt som han kluckar av skratt. Fina killen, inte kunde man tro att han låg som en nyfödd bebis och stirrade för en vecka sedan! <3

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0