Måndagsångest.

Hjälp vad stukad man känner sig utan telefon. Min mobil försvann spårlöst i lördags natt på Avenyn, och nu sitter jag här och känner mig utanför samhället. Kan varken ringa 112 eller fråga hur någon mår. Ska man behöva skaffa hemtelefon ifall detta skulle hända igen? Hemtelefonin är ju utdöende och det känns både onödigt och dyrt när vi ändå bara använder våra mobiler.

Idag ska jag göra ärenden såsom en tur till banken och lite annat smått och gott och i eftermiddag ska vi på kalas för att fira Albin som har fyllt 7 år. Hoppas att förkyldningen jag vaknade med vill ge med sig, för just nu känns huvudet om en stor ballong.


Längtar tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Therese

Inte så konstigt att du längtar tillbaka! :) man vill bort snabbt igen när man haft det bra. Tack för svaret. Hoppas ni haft en din dag. kramar

2010-08-09 @ 20:02:31
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Josefin

One hot mama! :)

2010-08-09 @ 20:06:22
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0