Tiden går inte fort på Östra.

Vi är kvar på sjukhuset och varje minut känns som en timma. Går tiden långsammare på Östra? ;)
Vi fick svaret på EEG:n och jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. De kunde inte se någon "epilepsiaktivitet" men däremot visar den att en del av Viggos lilla hjärna har en sänkt aktivitet, något som kan bero på en infektion som satt sig i nervsystemet. På fredag kommer han få göra ett benmärgsprov för att upptäcka ev. infektion samt en magnetröntgen för att utesluta tumörer etc.

Vi håller tummarna, dricker nyponsoppa och äter russin. :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Usch jag ryser när jag läser, håller alla mina tummar!!

2010-08-25 @ 18:55:14
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi håller tummarna för att allt blir bra!! saknar er massor! kram!!

2010-08-25 @ 19:07:48
Postat av: Nina

Vi skickar alla styrkekramar vi har!!!

Hittar inga bra ord, men vill bara skriva att tankarna finns hos er. Kramar

2010-08-25 @ 21:49:59
Postat av: Therese

Tänker på er och hoppas på det bästa för sötnosen. kramar

2010-08-26 @ 12:22:14
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0