Borta bra men hemma bäst.

Idag vaknade vi upp till ett regnigt Veddö. Eftersom det ska vara dåligt väder veckan ut så bestämde vi oss för att packa väskorna och åka hem mot Göteborg. Här hemma sken solen i eftermiddags, så det var nog ett bra beslut. ;)
Det blev en tur till Ikea och Polarn (fick med mig ett par dagisstövlar och en mössa till Viggan) och nu ikväll har vi kört hem mamma till Lerum. Nu myser vi i soffan med ett glas rosé och lite godis, ikväll visas min sommarfavorit Morden i Midsommer! Tantvarning?


Fina killar. <3


Kommentarer
Postat av: Erika

härlig bild! kram

2010-07-14 @ 00:17:10
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Therese

så söta! När börjar han på dagis? Nu åker vi hem och lite shopping under dagen :) kramar

2010-07-14 @ 08:10:24
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Isåfall är jag den största tanten för jag ÄLSKAR morden i midsommer :) Ingrid saknar sin Viggan, date snart!! puss

2010-07-14 @ 08:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0