Dagen efter.

Ojojoj. Vilken kväll, eller natt kanske man ska säga. Jag är helt slut, har en blodig fot, hes röst och träningsvärk i hela kroppen. Det blev en utav sommarens bästa kvällar på Port Du Soleil igår, grym musik och jag, Christoffer och våra vänner bodde på dansgolvet hela natten lång. Har ni inte varit där i sommar så har ni missat något stort kan jag lova!

Nu har vi vaknat till liv här hemma och ska snart bege oss till Mormor för en efterlängtad lunch och hämta hem en älskad och saknad Viggo. <3

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter för kul, jag försöker lobba hemma att jag och M ska ut och festa nästa lördag, få se om han vill och så får vi skaffa barnvakt. kramar

2010-08-01 @ 14:57:14
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0