En ulladag.

Idag har jag, Josefin och Viggan varit på Ullared och trängts med resten av Sveriges befolkning. Varmt och skönt!
Nu ligger en supertrött Viggo i sin säng för sin skönhetssömn, har har varit jätteduktig idag och tycker det är så spännande att sitta i sin vagn och titta på folk, tills han somnade av utmattning. Jag fick köpte både det enda och andra, bland annat ett par riktigt fina gardiner till sovrummet. Bild på det kommer senare! Ikväll har vi hälsat på Emma, Mikael och Tyra i deras nya hus. Viggo har fått krypa av sig i trädgården och leka med sin lilla bästis!

Nu ska jag göra en storstädning här hemma, packa upp alla saker, tvätta och ta mig en låååång dusch. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul! ska bli roligt att se gardinerna. Antar att det är där männen inte vill vara då de oftast inte gillar butiker :) Hoppas dagen blir på topp! kramar

2010-07-18 @ 10:43:19
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0