Happy Friday.

Vi har haft en dag i solen jag och Viggo. Först med svärmor och min pappa på Lökebergstrand, sedan körde vi hem svärmor och Viggo stannade kvar med sin lilla övernattningsväska. Jag åkte hem för att duscha av mig all sand (vem uppfann sandstränder? endast fina att titta på...) och svida om. Tog bilen in till stan och Linné där jag och Josefin åt en god middag. Kvällen var underbar och vi åkte vidare till Smitten för ett skönt kvällsdopp.
Tack för ikväll fina vän, det kunde inte bli bättre!

Christoffer åkte tidigt imorse till Dalsland för att fiska med några vänner, så just nu är det väldigt tomt och tyst här hemma. Dessutom har han med sig kameran så jag fick tjuva lite bilder från Josefin istället.




Nu ska jag krypa ner i sängen, får mysa med vovvarna i min ensamhet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0