Monday.

Ikväll fixade Viggan sidbenan och vi styrde in mot staden för att äta grekiskt med Fam. Milsem. Vi hade en mysig kväll på en uteservering, barnen sov en stund och sen höll de oss sällskap innan det var dags att åka hem igen.

Vi köpte aldrig någon vagn igår, utan åkte och hämtade den från Blocket i Olofstorp idag istället. Den var helt ok för att vara 4 år gammal, blir perfekt på dagis och Viggo älskade den! Vi tog en tur på staden (och skämde över vår nya fula vagn), köpte en födelsedagspresent till min mormor som fyller år på onsdag samt mötte upp morfar, min bror och lille Wille på Heden för lite bus på lekplatsen.

Imorgon ska jag fixa naglarna kl 10, och så ska jag visa er vad jag fyndade för 80 kr på Zara idag. ;)

Hörs imorgon bloggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0