Nu drar vi!

Igår hämtade jag och Viggo upp mormor och åkte till Alingsås för lite shopping. På vägen hem åkte vi förbi Polarn där jag shoppade en ny röd dagisoverall till Viggan och mjukiskläder som antagligen kommer användas flitigt till hösten. Vad hade man gjort utan Polarn undrar jag, de är nog det enda barnklädesmärket som håller vad det lovar, tvätt efter tvätt!

Nu packar vi väskorna för fullt här hemma, och om någon timma sätter vi oss i bilen och åker mot Fjällbacka och paradiset Veddö. Solen skiner och havet glittrar och jag ser fram emot att bättra på solbrännan. ;)

Såklart hänger datorn med denna gång (samt uppkoppling ;) så vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0