Semesterpaus.

Verkar som att min lilla blogg tagit en semestervecka. ;) Sedan vi hördes sist har vi njutit av sommarvärmen vid stranden, i vattnet, på stan och på höga klacker i fredagsnatten.
Viggo tog sitt första vingliga lilla steg idag, innan han ramlade på rumpan och undrar vad som hände!?
Äntligen är Viggo sig själv igen efter midsommarens otur, vår fina lilla solstråle! Han har lärt sig klappa i händerna (inte bara på knäna) och älskar när vi sjunger "Klappa händerna när du är riktigt glad" för nu kan han äntligen hänga med.


Viggos mormor tog en promenad när vi låg vi stranden en dag, och kom tillbaka efter en stund när hon trodde han somnat, ack så fel hon hade! Viggo har fått svårt att somna i vagnen och har tagit för vana att sitta och tyst kika ut istället...och så kan han sitta i evighet. ;)

Nu har vi storstädat sovrummet och jag längtar ner mellan de nytvättade lakanen med min nya Lantliv-tidning. :)
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Therese

sötnosen då! De är bra på att smyga :) lät som en härlig vecka. Vi har seglat nu blir det bröllop sen en kort resa till västkusten sen långsegling. kramar

2010-07-08 @ 17:11:03
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hihi, vad söt han är =) Och duktig! Man hinner knappt blunda känns det som så är de trotsiga fjortisar ;) haha

kram

2010-07-08 @ 23:16:21
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter härligt! Vi seglade hela västkusten, Danmark och Oslo för två somar sedan så vackert! Vi var dit ni ska :) FJällbacka är så mysigt! Nu så har jag lagt upp klänningarna jag väljer emellan. kramar

2010-07-09 @ 11:19:19
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0