Brunch med mormor.

I förmiddags tog jag och Viggo bilen till Lerum för att träffa bästa mormor. Vi tog en tur i klädaffärerna och blomsterhandeln och avslutade på Aludden för en god och mysig söndagsbrunch.
I eftermiddags har jag varit ute i min lilla trädgård och rensat ogräs och planterat om. Vi har även premiärgrillat med vår nya grill och den gjorde vad den skulle. :) Helt plötsligt var klockan redan tio så nu har vi flyttat oss till soffan istället och ser slutet av Hairspray på tv.
Imorgon börjar en ny vecka och det är inte vilken vecka som helst! För ett år sedan gick jag höggravid och väntade på mitt lilla mirakel i magen som var beräknad den 19 juni. Varje dag kändes som en evighet och inte visste jag då att kommande lördag skulle bli den bästa (värsta?) i mitt liv! <3


Min sura son invigde sina nya chinos och jag passade på att vädra min nya kofta från Hunky Dory och mina nya skor dagen till ära. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0