En dag att minnas.

19 Juni, den stora bröllopsdagen och dagen före Viggos födelsedag.
Dagen har vi firat med Viggos första barnkalas. Nästan alla hans kompisar kom för att fira, tack fina ni för besöket och roliga presenter!
Självklart har Tv:n stått på under dagen, för vem vill missa vigseln? Tillslut kunde jag inte hålla tillbaka mina tårar och grät som ett barn, tänkt att ett bröllop kan vara så vackert? Dom ser så lyckliga och kära ut!
Jag passade på att knäppa ett kort på Viggan och brudparet, tänk så häftigt för honom att titta tillbaka på det om 60 år! :)







Kommentarer
Postat av: Therese

jag har glömt bort tjejavdelningen :) får kika där om inte dessa blir bra. kram till dig en sån dag!

2010-06-20 @ 00:09:23
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0