En dag på Marstrand.

Idag har jag gjort något som inte hör till vanligheterna. Jag packade strandväskan, körde Viggo till hans farmor och farfar och åkte vidare till Marstrand för att hitta mina fina vänner på en klippa vid havet. En helt underbar dag! Skönt att bara få "vara" och efter några timmar längtade jag efter min skatt och åkte tillbaka till svärföräldrarna. Där åt vi god mat och jag fick med mig massa fina blomster hem som jag nu planterat.
Christoffer är och tränar och jag ska städa undan lite här hemma , ta en skön och sval dusch och sen krypa upp i soffan med lite jordgubbar att mumsa på.
Älskar vi sommaren?
JA!


Vacker bild från idag, och lika vacker fotograf. <3


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hihi tack <3 å tack för en fin dag, jag är röd :P

2010-06-28 @ 21:12:18
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: Tova

Åhh så underbart!! Vill också bo på Västkusten just nu och känna doften av salt, Stockholms sunkiga badplatser... :/

Kramar

2010-06-29 @ 16:52:28
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0