En onsdag med vänner.

Det är faktiskt rätt skönt att vara tillbaka i vardagen, förutom att Viggo vaknade 06.20 imorse och var pigg (!?). Vädret hade ju kunnat vara bättre också, här har det regnat sedan vi kom hem och jag känner hur min solbränna sakta men säkert lämnar min kropp... Har ni sol hos er?

Idag får vi besök av Viggos Gudmor Susanna, hon har fyllt år och Viggo har en liten present till henne. :) I eftermiddag kommer Sofia, Thea och Albin och hälsar på så nu ska jag och Viggan gå ut och handla något gott till fikan!

Ses sen!
Kram


Spring iväg och köp denna klänning, 149 kr på H&M och superskön!

Kommentarer
Postat av: Therese

den var grymt snygg få se om jag hinner idag :) jag har ju annars min från Lindex. Låter som en perfekt dag! Klart att du får lösen om det blir akutellt inget som jag bara gör utan att säga till. men jag har tänkt på det mycket på sistone. Låter skönt att höra att ni har haft det så bra det är snart två veckor tills vi åker på vår resa sen blir det ju segling. kram så hörs vi!

2010-06-09 @ 12:04:12
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0