En stor dag för 24 år sedan.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födesedag!
Det har jag firat med mina fina vänner Emma, Josefin, Susanna och så Tyra och Viggan såklart! VI åkte till Ingetorpssjön och hade det underbart! Nu är vi hemma, ska ta en dusch och svida om och traska bort till BVC för Viggans 1-årskontroll. Passar ju bra med tanke på att han varit krasslig det senaste...


Dagen började med att Viggan (efter 2 minuter utan blöja) myste i sitt eget bajs. Härligt!

Tyra var snäll och delade med sig av sin lunch.

Min lilla landkrabba!

Vi njöt av goda sallader från Bettans, såklart! :)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Nämen, GRATTIS!! Får man ju lov att säga då =)

Haha, ja barn är roliga dem ;)

Hoppas dagen är fortsatt bra nu, kram

2010-06-29 @ 19:17:39
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas det gick bra på BVC. Lite smått skoj med bajset de tycker inte det lukar illa alls utan är kladdigt och roligt! Viggo bajsade i sina badbrallor men är såna som samlar upp bajs :)

2010-07-04 @ 13:14:24
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0