Kalasandet fortsätter...

Viggo är lycklig som har så fina vänner!
Idag kom Sofia och Thea för att fira Viggan i efterskott och han fick ett par tuffa Lacoste-skor som satt som en snäck! Tack snälla!




Innan fick vi besök promenerade vi iväg till Viggos nya dagis för att hälsa på. Vi träffade en jättesnäll fröken som visade oss runt, pratade lite om inskolning och Viggo fick provleka i lekrummet en stund.
I eftermiddag tog vi en tur till Torslanda, jag köpte en ny dyna till vagnen på My Baby. Christoffer hämtade mig och Viggo efter jobbet och tillsammans åkte vi till Rödbo Plantor, mötte upp C:s mamma och köpte Pion, Clematis och lite annat smått och gott. En tidig födelsedagspresent, tack tack! :)

Nu ikväll har jag planerat och gjort fint ute, och här ser ni resultatet av det.




Nu intar jag soffläge, trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Therese

underbara bilder! Snygga shorts viggan har! Hoppas du blir frisk snabbt, kramar

2010-06-24 @ 22:04:59
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0