Måndagsseg.




Vi är bara hemma idag, jag och Viggo. Det kan vara skönt att bara göra ingenting efter en fullspäckad helg. Viggo har skrotat runt i pjamas och snorig näsa hela förmiddagen och jag själv ser ut som en byfåne. Tur att vi har varandra och ni andra slipper se oss. :)
Jag arbetar av tvätthögen och ska snart ge mig på en dammsugning och Viggo leker med sin älskade gåvagn. Inser att mitt "förråd" börjar ta slut och att en tur till Ullared är välbehövling. Ska passa på att köpa lite dagiskläder till Viggan också, mjukt och skönt i mörka färger så inte alla fläckar syns. ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mitt förråd ekar oxå tomt, vill till Ullared NU!!! När när när?? :)Pussss

2010-06-14 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0