Mysig lördag med mina fina!

Hej på er!

Tidigt imorse åkte Christoffer iväg till Varberg för en helgkonferens med jobbet. Jag och Viggo somnade som tur om och vaknade kvart i 10, rekord! Vi skyndade oss iväg till Kålltorp för att möta upp Josefin, Susanna, Tobbe och Levvan och tillsammans gå på loppmarkand. Till vår besvikelse bestod loppmarkanden av allt annat än de fynd vi var ute efter, så vi tog bilen vidare till mysiga Alingsås. Vi fikade under tak och infravärme med regnet utanför, ingen sommarkänsla här inte! Vi shoppade på Balders Hage, jag hittade ett par helt perfekta chinos till Viggan och en tröja från Twist&Tango till mig själv.

Nu är vi hemma och vänder, jag och Viggan är bjudna på middag hos Fam. Björkman och dit ska vi åka nu!

En mysig kväll önskar jag dig!

Kommentarer
Postat av: Therese

åå det lät mysigt med brunch och gott! Jo lavendel är att rekomendera då den luktar så gott med. Nu längtar jag efter blommorna. Det är som du säger lätt att glömma bort varandra när man har barn och så vill man ialla fall jag ha med Viggo om det går. Men så ska man ju försöka vara själva det är nyttigt. Idag blev det bio. Ha en fin söndag! kramar

2010-06-13 @ 00:22:36
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Katrin

Oj vilka fynd!! Då känns det ju ännu roligare att shoppa också =)

Men Johanssons har jag aldrig hört talas om..? Kålltorp och Alingsås ligger ju nära gbg så då är det ca 30 mil härifrån.. får googla lite =)



Hoppas ni har en fin söndag, kramkram

2010-06-13 @ 16:20:24
URL: http://vardagenvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0