Nu kan solen komma...

Nu har jag precis röjt upp efter dagens "dagis" hemma hos oss. :) Vi fick besök av både Thea, Albin och Ingrid, samt deras mammor och såklart Susanna. Vi har smaskat både bullar, kakor och rulltårta och jag känner mig som en muffins hela jag nu. Snart kommer Christoffer hem från jobbet och då ska vi iväg och köpa möbler till vår uteplats.
Jag vill ha en grupp i vitmålat trä, har redan köpt en supersöt vit/rosa-prickig vaxduk som jag hade tänkt lägga på. Hela min lilla trädgård går i vitt/rosa, allt från blommor till lite krimskrams och snart nu också möblerna.
Det blir fint tycker jag, om bara solen kommer fram!


Kommentarer
Postat av: Therese

ja mer sol är alltid välkommet :) kram

2010-06-09 @ 20:54:55
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Therese

jag hade bara tittat innan men när jag provade blev det köp, tycker de är finare i verkligheten än på bilden. du har helt rätt med färgen, i år har jag köpt mycket just med anknytning till seglingen både till mig och Viggo. Köpte du seglardressen från Fix? sov sött när det blir dags!

2010-06-09 @ 22:25:19
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0