Nya tider.




Idag har Viggo fått äta sin lunch själv. Sommaren kommer att bli som ett träningsläger för Viggo med målet att kunna äta sin egen lunch den 17 augusti (helst med sked?), dagen då Viggo börjar dagis. Jag står med en piska bredvid, så ni behöver inte vara oroliga, vi fixar det här!
Jag tycker han gjorde ett tappert försök iallafall, lite spill får man räkna med.
Efter lunchen blev det ett dopp i poolen för Viggo. "Åh, pool, lyxigt" tänker ni. Vänta bara tills ni får se den. Alla pastarester löstes upp och Viggan tar just nu igen sig lite efter en mycket intensiv förmiddag med många nya upplevelser.



Nu åker jag till Ullared, Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Hahaha, vad du skiver roligt =)

Åh, ullared, lite avis blev jag allt nu ;) Ha en toppendag och hoppas du hittar lite fynd! Kram

2010-06-17 @ 14:13:13
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Therese

sötnosen så duktig han är och vad kul med poolen jag har med beställt en till Viggo. Nu längtar jag till poolen på semestern snart en vecka kvar. Hoppas du mår bra kramar!

2010-06-17 @ 18:56:22
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0