På Selma Lagerlöfs Gata intet nytt.

Idag har jag och Viggan varit hemma och grejat lite i trädgården, roligare än så har vi inte haft det. 
Har förjäves letat efter en mördarsnigel som Emma råkade (? haha ;) få med sig i en blomsterpåse, och som rymde ut bland mina växter. Jag hoppas inte den förökar sig själv för då har vi snart en liten mördarsnigelfarm här hemma och det vill jag inte ha.

Imorgon däremot, då händer det grejer kan jag lova! Ullared med Sofia och Sofia står på dagens agenda och det passar perfekt då mina förråd här hemma ekar tomma. Farmor ska passa Viggan, och det känns skönt att kunna fokuser till 100% på shopping utan att bli avbruten. ;) (Roligast så för Viggan också såklart.)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa, tidigt för en gång skull. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0