Tidig Tisdag.

Idag vaknade Viggo halv 7 och jag hoppas det inte tillhör de nya rutinerna... ;) Jag är fortfarande trött sedan flygresan, vi kom hem kl 3 natten till måndag och under gårdagen gick jag med ögonen i kors. Alla mina blommor hade dött här hemma (C:s mamma skulle vattna men hae glömt av) så på eftermiddagen åkte jag och Viggo till Torslanda och vår favoritblomsterbutik för att shoppa lite nytt. Denna gång blev det vita pelargonier till både kök och vardagsrummet och jag tycker det blir så vackert med vitt vitt bara vitt! Lite smått och gott till uteplatsen fick också följa med hem samt några ljusstakar från Hemtex.

Idag försöker solen skina igenom och jag hoppas den lyckas för jag vill sooola! Känner mig redan blek, tror solbrännan försvann på flygplanet...


Kommentarer
Postat av: Therese

sötisar! Ha en fin dag nu

2010-06-09 @ 08:53:43
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0