Ullaredbakis.

Vi hade en jättemysig eftermiddag/kväll igår på Ullared och så många fynd jag gjorde! Tillexempel tre par jeans till Viggan för 90 kr, slå det om ni kan!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi åka hem till svärföräldrarna en sväng. Men först ett stopp på Kungälvs Gardencenter för att köpa min efterlängtade Clematis. Den ska planteras och växa upp med trappan utanför vår ingång och det kommer bli urtjusigt. :)
Christoffer är pappaledig och vi idag så jag fick mig en välbehövlig sovmorgon, men nackadelen med det är att man bli lite svårstartad på morgonkvisten. Min hjärna känns som tuggummi men det går ju alltid att bota med lite kaffe. :)

Hörs sen bloggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0