Tack.

Jag är lyckligt lottad som har världens finaste kille!
För några år sedan fick jag ett halsband av Christoffer från Thomas Sabo med tillhörande berlocker. Det blev mitt favoritsmycke och jag använde det varje dag. När jag var gravid så försvann det, troligtvis har jag dammsugit upp det för jag har letat som en tok! Jag kan lova er att det inte går en dag utan att jag tänker på mitt halsband...
Idag fick jag världens bästa present, ett nytt med nya berlocker och gissa om jag blev glad? Inte nog med det, C hade fixat barnvakt och bokat bord på Heaven 23. Att kunna sitta ner, äta och prata ostört är lyx för småbarnsföräldrar, och efteråt tog vi en tur till Liseberg. När vi precis kommit in så öppnar sig himlen och det började ösregna. Men det stoppade inte oss, vi åkte Kanonen och skrattade som två barn och med oss hem har vi massa choklad...mmm!


Tack till dig älskade C för en perfekt födelsedag.
Du är den klokaste och varmaste människan i världen och jag är lycklig som har dig.
Du är världens bästa pappa till vår Viggo, min bästa vän och mitt livs stora kärlek! <3 Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: C

Du är underbar! Jag blir väldigt glad när jag läser det du skrivit, känner precis samma för dig skatten! Tack för en underbar dag och för den fantastiska flickvän du är, älskar dig av hela mitt hjärta! :)

2010-06-30 @ 07:49:57
Postat av: Sofia

Nämen så söta ni är!!! Låter so ni hade en underbar kväll! puss & kram

2010-06-30 @ 08:52:00
Postat av: Katrin

Vad goa ni är =)

Och vilken karl du har! Förstår att det verkligen var en toppendag för dig =) kram

2010-06-30 @ 16:00:06
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis! Hoppas kvällen blir på topp och kul med presenten för det är så tråkigt när saker man gillar kommer bort. Jag ska visa ett hänge som jag tror du skulle gilla :) kram till dig

2010-07-03 @ 18:54:39
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0