Änglavakt.

Det som inte fick hända, hände igår.

Vår ena hund Melwin, blev trängd av Viggo vid altandörren och högg. Högg högg högg. Jag skrek och slängde mig emellan, Viggo flög åt ett håll och Melwin stack iväg åt ett annat. Stackars Viggo blev ledsen och skrämd, mest skrämd skulle jag tro. Han fick ett jack över ögonbrynet och man kan ju inte låta bli att tänka vad som skulle hänt om Melwin träffat någon cm längre ner.
Mitt i natten blev det en tur till Barnakuten för en kontroll och lite plåster, och som tur var så var det en ytligt sår som kommer läka snabbt.

Nu har vi ett svårt men viktigt beslut att ta och det gör ont i mitt hjärta... :(


   

Kommentarer
Postat av: Susanna

åhhh vär lilla sötnos, gör ont i hjärtat att se han så ledsen skickar världens största mega pussss från gudis

2010-05-20 @ 17:53:13
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nämen lillkillen, så ledsen han ser ut! Tur att det inte blev mera på Viggan! Ingrid skickar en puss till sin prins!!

2010-05-20 @ 19:34:39
Postat av: Katrin

Men guud vad läskigt!!! Vilken himla tur att det inte blev värre.. Förstår att det är jobbigt för dig nu hur ni ska göra med hunden.. :/

2010-05-25 @ 20:18:00
URL: http://vardagenvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0