En dag i solen.

Idag knackade sommaren på dörren och gissa om den var välkommen!?

Vi fick finbesök av Emma och Tyra (med världens tuffaste outfit) och tillsammans har vi lekt, busat, rensat och planterat i min lilla trädgård och fikat i solen.
Som jag längtat!



Viggo förvandlats från "svensk turist" till "Byggare Bob" under dagen, jag blev tvungen att dra på honom de fodrade byxorna eftersom han kryper hål på alla byxor utomhus. Kanske lite i varmaste laget, men vad gör man? 
Överlycklig svalkade han sig i babybaljan... Tanken var väl inte att hela Viggo skulle doppas utan att han kunde plaska lite med händerna, men helt plötsligt hade han tagit sig över kanten själv och satt där lycklig och plaskeblöt!
Efter det blev det en regäl dusch och nu sover han sin eftermiddags-nap. Så fort Christoffer kommer hem från jobbet ska jag och Emma åka iväg och köpa blomster, vitt och rosa ska det bli! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahaha vilken störtskön outfit dom ligger inne med båda två! Diggar viggans skärmmössa ;)

2010-05-19 @ 17:56:29
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/
Postat av: Susanna

hahaha såå fina dom är! Gillar viggans lycka i baljan! Han är underbar vår fina lilla krabat!

2010-05-19 @ 19:46:14
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: Therese

Lilla sötnosen, inte lätt alltid när man måste skydda dem. Har ni köpt solskyddskläder till semestern?

2010-05-19 @ 20:53:01
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0