En dag utan sömn.


Finurliga Viggo; Tights, Lindex. Tröja, PoP.

Idag har Viggo och hans pappa varit och babysimmat. Dykt, plaskat och simmat i vanlig ordning.
Det var en trött Viggo som kom hem, men trots det så vägrade han sova och somnade inte förän runt 16, lite väl sent då han brukar somna kl. 11. Nu lär han väl sova tills det är dags för kvällsmat...

Jag och Josefin hade tänkt oss ta en tur till Slottskogen, underbart väder idag ju! Men nu får vi stanna hemma istället, som tur är så är Christoffer hemma så jag ska ta bilen en sväng till Tyglagret för att bunkra upp lite. Ikväll ska jag sy två åkpåsar som jag har fått beställning på, och något fint till min egen prins... :)



Kommentarer
Postat av: Erika

visst gör den :)



vilken himla söt bild!

2010-05-03 @ 17:34:57
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Katrin

Gud vad söt han är! ett riktigt litet chramtroll =)



Jättesöt molly ovan också, gick ej att kommentera där..



Ja haha, Leo har börjat med att hitta på en massa bus, mindre roliga och roliga, mest hela tiden =)

2010-05-03 @ 20:36:53
URL: http://vardagenvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0