En lång tisdag.

Ojojoj, dålig uppdatering här på bloggen idag. Jag gick hemifrån strax före 10 i förmiddags och kom hem NU.
 Vi har haft en heldag med Viggos älskling Tyra och min fina vän Emma! En tur till Öppna Förskolan, lunch och promenad i solen och en vända till Tyglagret. :)
 Ikväll har jag varit enda bort i Kållered där Stephanie (Tack!!!) har klippt och slingat mitt hår. Blev SÅ nöjd! Ljusade upp det en hel del med massa små slingor och klippte bort det slitna topparna.
Nu känner jag mig redo för sommaren!
Snart åker vi och jag längtar längtar längtar...


Kommentarer
Postat av: Therese

När åker ni? Kul med håret alltid lika skönt att få det fixat. Fick du solskyddet idag? om inte ska det komma imorgon. kram

2010-05-11 @ 22:59:54
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för hälsningen, jag har med beställt tyg hoppas det blir bra. Jo kolla upp vaccinet jag ska fråga om det så jag vet till nästa barn i framtiden. Jag ska nog fota lite mer imorgon hur han ser ut inte alls kul. kram

2010-05-11 @ 23:21:17
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0