En lördag i bilder.


Viggo startade dagen med en uppfriskande dusch och kammade sitt backslick.


Regnet öste ner och Viggo funderade länge och väl på vad vi skulle hitta på under dagen.


Han kom på den lysande idén att dra med sin kompis Lilly och hennes föräldrar till Universeum. Lil
ly blev självklart väldigt lycklig! ;)


Viggo tyckte det var väldigt spännande med alla konstiga djur...


Plaskade lite hos hajarna.


" Ta ett kort på mig och fiskarna." Javisst min son!

 
Tyvärr slutade dagen lite dramatiskt då Viggan försökte smuggla med sig en Grön Mamba hem i sin Mini Kånken.


" Man skall testa allting en gång" sa Viggo och tog sig friheter.


Det är är sista bilden vi har på honom, innan de stängde bakluckan och åkte mot Skånegatan.


Hade tänkt hämta ut honom imorgon tillsammans med våra pass som vi gjort.
 Jag vet att jag tjatar, men NU är det inte långt kvar.
Två veckor exakt....lovely!!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha stackars Viggo som fick åka till Polisstationen. Han ser dock väldigt nöjd ut där i bagaget. Jag kan tänka mig att hans mor såg ett nöje i att träffa poliserna också ;)

2010-05-17 @ 17:08:39
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0