God morgon lördag!

Dålig uppdatering från min sida, men vi har knappt varit hemma och datorn har jag inte hunnit sitta framför...
I torsdags fyllde Viggor Mormor och Sofia B år, och det firade vi såklart! När vi kom hem sent på kvällen trodde jag att jag var påväg att bli magsjuk, men illamåendet berodde nog mer på alla tårtbitarna jag ätit under dagen...:)


Viggo får sig en puss av Cleo innan vi åker hemifrån.

Viggan, lite orolig för tjejbaciller.

Viggo var klädd i jeans och tröja från H&M och skärp från Gekås.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ha ha så roliga bilder! han ser allt lite rädd ut. Kul att han gillar vatten, gick inte kommentera det inlägget.Det solskyddet är perfekt jag har ett själv. Vet du vart man kan hitta Villervallas tyg? Hoppas du får en fin lördag, kram

2010-05-01 @ 11:51:27
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Gudis

Hahaha! Fick mig ett gott skratt när jag såg duschbilderna! Han är så skön Viggis!

Puss till er och hoppas att ni får en trevlig kväll!

2010-05-01 @ 16:41:44
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0