Helgen som gick...

Nej, det blev aldrig Liseberg för oss igår. Solen gassade och vi längtade ut till havet istället, så vi åkte till Fam. A/A igen, och hade en underbar dag i solen hos dem istället! Tur var väl det, för Viggo var lite ur form och det hela slutade med en temp på över 39 grader innan han tillslut somnade.


Bilder lånade från Sofias blogg.

Idag tog jag och Emma en shoppingtur till Stenungsund, jag fyllde på Viggos garderob från PoP och min egen sminkväska. På eftermiddagen fick vi fikabesök av goa vänner och vår lägenhet förvandlades till ett dagis med 4 busiga barn! :) Christoffer hade stulit min bakmaskin och gjort en underbart god cocostosca! Mmm, passande nog bara en vecka kvar till bikinipremiär... ;)

Ikväll har jag grävt och planterat om i våra rabatter och nu börjar det likna något, äntligen! :) Vinbärsbuskarna fick byta plats och en vinranka har fått chansen att växa sig stor och fin. Vi får se hur slutar, lovar att fota lite imorgon så ni får se hur det blev.

Nu ska jag återgå till godisskålen och filmen Christoffer hyrt, hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till Viggo i efterskott kunde inte kommentera inlägget igår. Ser verkligen ut som de har skoj! Vad köpte du för kläder? Vi såg med på en film men den var mest konstig. kram och ha en fin dag!

2010-05-24 @ 10:18:19
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Världens finaste ungar <3! Tack för en super mysig helg!! krams!

2010-05-24 @ 10:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0