Mössor i mängder.

Viggo bjöd mig på ännu en sovmorgon idag, det tackar jag för! Nu busar han runt i sin nya mössa jag sydde häromdagen, och jag ligger i soffan och orkar inte göra någonting. Man borde ju vara pigg när man fått sova en timma extra, men jag känner mig svårstartad och seg.



Igår sydde jag klart lilla Theas åkpåse och den blev jättefin, hoppas hon blir nöjd. Påbörjade åkpåsen till Lilly, men det var mitt livs utmaning kan jag säga. Tunn bomullsväv och velour är inte de lättaste tygerna, men det blir nog himla skönt att sitta i, när den väl är klar. :)

Dags att sätta på en kopp kaffe och starta dagen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Guud så snygg en sån skulle Viggo haft då vi seglar :) kramar

2010-05-04 @ 15:53:52
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0