Sailor.

Den här underbara lilla sjömansdräkten stod jag och drog i exakt för ett år sedan. Jag hade många onda samandragningar, förkortad livmodertapp och vår barnmorska trodde vi skulle få träffa vår lille bebis när som.
Jag blev lite förvirrad, hade ju bara köpt bebiskläder i större storlekar. Vi hade både dop och studentfirande framför oss, men planerna var ju att lillen skulle fira det inne i min mage då han inte var beräknad förän 19 juni.
Vad skulle vår pyttelilla bebis ha på sig? Jag hittade den här söta dräkten och lovade mig själv att köpa den om han nu föddes för tidigt, perfekt att fira Theas dop, midsommar och Majas student i.

Men så blev det aldrig. Han stannade, naken, kvar i min mage och behagade inte komma ut förän 20 juni.
Därför blev jag så glad när jag såg att sjömansdräkten kommit in i butiken i år igen.
Gissa vad Viggo ska ha på sig på Midsommar? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0