Tänder?


Jag som längtade så efter att få sooova igårkväll, det blev inte så mycket med det kan jag säga. Ytterligare en lång natt men av en annan anledning, Viggo var SÅ ledsen och det var inte förän in på småtimmarna han somnade tätt intill mig i vår säng. Han är dessutom riktigt risig i kistan så att säga, och så många blöjor jag bytt senaste dygnet har han inte förbrukat under sina 10 första månader. ;)
Så idag har vi lekt, ätit, bytt blöja, sovit, lekt, ätit, bytt blöja, sovit...ja ni förstår. Han är rätt så pigg och har ingen feber, men jag tror det kan vara tänderna som spökar.
Verkar som att det är kindtändernas tur att göra entré, gör dom ondare än dom andra små riskornen?


Viggo busar runt i sin nya tuffa mössa från SVEA. Tack Therese! Den fina tröjan kommer från Name It och låg i Viggos påskägg från gudmor Sus. <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Så fin han blev! Den är riktigt snygg och går att använda länge :) Det där med tänderna är inte skoj heller Viggo hade några riktigt jobbiga nätter med det också som tur är glömmer man bort rätt snabbt. Men imorgon bitti blir det tufft om det är som i natt för då ska jag till jobbet. Hoppas ni får en fin dag!

2010-05-10 @ 14:07:16
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ja det låter ju absolut som tänderna.. Leo var också otroligt lös i magen när han fick sina, oftast fick han feber också men den höll inte i sig länge.

Kindtänderna tror jag också känns mer.. Leo var iaf lite extra gnällig och kinkig när hans kom.. tyvärr.. Hoppas det går över snart!!

2010-05-10 @ 15:08:41
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Susanna

Åhh va stilig han var i sin tröja :) sitter som ett smäck :) Hoppas att "tandvärken" går över. puss på er båda

2010-05-10 @ 16:41:01
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: carolina

vilket härligt smile på översta bilden :)!

har han börjaty med smakportioner nu? :)

2010-05-11 @ 21:55:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0