Torsdag.

Viggan leker med sin Bobbycar som han lånat av kusin William. Han sitter på den, tutar och säger Mamma, Mamma, stora killen. Själv dricker jag kardemummakaffe, fixar bland papper och ringer viktiga samtal.
Idag blir det en tur till babyrytmiken, det var så länge sedan vi var där och det ska bli skoj att se hur Viggo beteer sig nu när han kryper. Under samlingen på Öppna Förskolan sitter han gärna mitt i ringen eller hos andra föräldrar.
Mitt knä är ett minne blott.


En glad Viggo i tröja från H&M och tights från Lundmyr.

Hoppas du får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Therese

sötis! Den sailor dressen hade jag en förra året som vi inte hann använda nu är den för liten och jag undrar om 86 går på, jag ska i alla fall kolla. Din mössa borde dyka upp imorgon för den gick med dagens post, så får jag se en bild sen när gullungen har den på sig :) kram

2010-05-06 @ 21:59:59
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo jag såg pengarna idag :) den är en favorit bland många favoriter så man får byta några gånger per dag :) 86 är runt ett år men det skiljer ju sig från olika plagg, Viggo kan tex ha stl 80 i pops kalsonger och har 86-92 i tröjor Han var mycket sjuk så han tappade lite tillväxt, nästa vecka får vi veta om han tagit igen. kramar

2010-05-06 @ 23:13:29
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0