Usch och fy.

Har åkt på någon konstig magbacill och har sprungit mellan sängen och badrummet hela dagen. Tur i oturen så är Christoffer ledig och hemma med Viggo och jag har kunnat få vila ifred. Viggo har vartit en solstråle hela dagen, tur att man har något som lyser upp en sån här grå dag!


En glad skit upponer framför datorn. ;)

Jag som hade sett fram emot en pysseldag. :( Men vi får se vad kvällen har att bjuda på, känner mig lite piggare nu efter att ha slutat spy och fått i mig lite att äta...
 
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Therese

så jobbigt hoppas du mår bättre snart! Jag hade så till och från i tre månader då Viggo drog hem en massa skit från dagis, kändes surt att aldrig få vara frisk. kramar

2010-05-13 @ 23:22:21
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0