Vita prickar och röda ränder.

Under helgen har jag haft lite ont i halsen till och från, och idag vaknde jag med vitprickiga halsmandlar och feber. Blä! Vi skulle ju egentligen på babysim idag och det hade vi sett fram emot eftersom vi missat de sista gångerna, men nu varken vågar eller orkar jag gå dit så det blir en dag hemma istället. Viggo har lekt på balkongen under förmiddagen, och slängde ner en leksak i huvudet på en granne. Oups! Som tur var var leksaken i mjuk gummi och grannen en snäll en. ;)



Har tvättat lite och lagt Viggo nu, men det är ju inte det lättaste på en måndag. Under helgerna blir sovtiderna flyttade vare sig man vill eller inte, och därför blir det en liten kamp varje måndag att återgå till rutinerna. Någon som känner igen sig?

Nu har det tystnat från sovrummet och jag antar Viggo gett upp och somnat sött ;) Jag har kokat honungsvatten och hoppas att det kan råda bot på min onda hals.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: carolina

jag känner den kampen bara på mina egna sovrutiner typ ;) tänk sen när dom får sommarlov och ställer om sig i tio veckor, haha ;)

mina favoritmönster på en och samma bild ser jag =)!

2010-05-24 @ 18:27:36
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Susanna

åhh va fint viggan matchar er balkong :)Hoppas du blir bättre i halsen! Stor krya på dig kram <3

2010-05-24 @ 18:54:20
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0