Äntligen!

Hoppas allt är bra med er?
Det har ekat tomt här inne på min och Viggos lilla blogg ett tag, men nu tänkte jag ta mig i kragen!
Jag har under hösten läst till Nagelterapeut vid sidan om mitt vanliga plugg. Kände att jag vill ha ett extrarabete och har länge suktat efter någonting kreativt och roligt! Nu är de mest hektiska veckorna över då jag läst 2 st heltidsutbildningar samtidigt, och det har bloggen fått lida av tyvärr.

Viggan är en duktig dagispojke som springer runt och pratar oavbrutet. Han har blivit så "stor" under hösten och utvecklats i ett rasande tempo! Han har haft lite otur med feber, förkyldningar och nu; ögoninflmmation. Men han är så duktig och tapper ändå, får han bara leka med sina bilar så är han glad och nöjd. :)

Idag är vi hemma och myser, läser böcker (Viggos nya intresse till min glädje) och äter marängswisch!


Viggan, en närsynt soffpotatis.

...som inte är så lätt att fånga på bild.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt att du är tillbaka, vad är det du läser till i vanliga fall? Vad gott med marängswisch! Kram

2010-11-18 @ 10:30:32
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0