Snöstorm.



Vi myser och äter lite mellis efter dagis idag, drömyogi och blåbärssoppa. Sånt som får håren att resa sig på mat-hitler-mammorna. ;) Nu grillas kycklingen i ugnen och klyftpotisarna väntar på att åka in dom med, C kommer nog snart hem från jobbet och efter middagen blir det återigen plugg som gäller. Känner mig fortfarande dålig och febrig men hoppas kunna få klart arbetet och lämnat in det imorgon så jag slippet tänka på det mer.
Här har det snöat hela dagen och jag kände mig som en riktig urkvinna när jag besteg den ena snövallen efter den andra med en vagn släpandes efter mig. Det är mysigt med snö, så nu hoppas jag den ligger kvar ett tag för slask är mindre mys.



Kommentarer
Postat av: Therese

sötisen! Här har det i alla fall inte varit storm, det mesta har blivit is, inte så skoj att gå på. Imorgon ska det snöa här så man kan ju hoppas det ligger kvar. sov sött och tack för hälsningen! kram

2010-11-23 @ 22:56:36
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Josefin

Klart han ska äta yoggi! :) Puss till er.

2010-11-24 @ 15:37:22
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0