En ny Viggo-bil.

Härligt med fredag och sovmorgon! Vi sov till halv elva idag, det mina vänner, det är LYX!
Både jag och Viggan känner oss bättre idag och det känns väldigt skönt, hade inte varit roligt att ligga nerbäddad hela helgen.
Viggo älskar ju bilar, man hittar honom alltid med en bil i handen och han kör den mot väggar, bord och golv. Tidigare i veckan bestämde jag och Christoffer att Viggo ska få välja en ny bil i leksaksaffären, för ska sanningen fram så har vi aldrig köpt någon leksak till honom. Nu är det ju inte så att han saknar leksaker, men lite variation och förnyelse har ju ingen dött av. 
Jag tror inte Viggo inser vilken stor dag det är idag, kanske kommer vi hem med en docka istället. ;)


Viggan bland bilar och bröte.


Kommentarer
Postat av: sandra

Vi köper inte heller leksaker så ofta, blir ju en hel del vid födelsedagar/kalas men ibland är det kul att förnyra lite!

2010-09-24 @ 20:49:19
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0