Familjeshopping i Lycke.

Nu har vi landat i soffan efter en lång dag! Viggo väckte oss med ett kvittrande ljud halv 7 imorse, det är inte ok kan jag säga er. Jag var så trött så mina ögon gick i kors och tillråga på allt så vaknade jag med en hemsk huvudvärk. Hoppas på en något tröttare son imorgon... ;)

Efter lunch åkte vi ut till Fam. A/A för att gå på Pomp Deluxe party! Vi mammor shoppade loss av höstens nyheter och under tiden tände killarna grillen och lekte med barnen i trädgården. Jag beställde både byxor, tröja och mössa och lääängtar tills jag får gå och hämta ut mitt paket. Efter shoppingen blev det grillning och ännu mer lek för de små. Det var en trött Viggo som somnade i sin säng när vi kom hem ikväll. :)
Tack fina vänner för en jättemysig dag!


Bla. den här fina tröjan väntar jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0