Ledig fredag.

Regnet hänger i luften och vi har en mysig morgon alla tre, C är pappaledig och det innebär en ledig dag för Viggan och...lite ledigt för mig med. ;) Vi har inga direkta planer idag, ska en sväng till Allum och prova vinterskor till Viggan (några tips?), annars blir det lugnt. Nu ska jag pussa min lille prins och fixa frukost!

Jo just det, till er med barn! Varje morgon har Viggos blöja läckt kiss och det är tröttsamt. Han har en stor storlek från Libero som borde klara av mycket vätska, men tydligen inte tillräckligt. Har ni samma problem? Jag hoppas det blir bättre nu när han inte får sin kvällsvälling, annars hoppas jag på de nya Pampersblöjorna som jag ska testa genom Buzzador.


 
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Här har vi också en ledig Fredag och M är ledig, såå skönt :-)

2010-09-17 @ 12:13:30
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Therese

jo då vi har samma problem ibland, vi brukar byta om det är mycket kiss innan vi går och lägger oss. Han brukar inte vakna av det. Låter som en toppendag! Jo jag ska visa den lilla shopping som blev av utom en sak, en dyr Burberry halsduk som jag får vänta med pga mannen inte får få reda på det. sååå fin. kram och ha en toppenfredag, han är så fin Viggo!

2010-09-17 @ 16:35:24
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: sandra

Vi hade pampers ett tag och dom läckte ibland men Libero har vi alltid haft tur med. Men det är så olika det där med blöjor, ska också få testa dom nya pampers från Buzzador!

2010-09-17 @ 19:23:36
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0